tirsdag 26. mars 2013

Den lange veien hjem


Om et års tid sitter jeg kanskje på toget på vei hjem og kjører forbi her. Jeg er ikke velsignet med tålmodighet. Det må man imidlertid smøre seg med så arkitekten får arbeidsro.

Denne uka har vi hatt med oss Premiumhaus på tomta vår. Premiumhaus leverer elementhus laget på fabrikk i Tyskland, og en arkitekt tegner alle hus ut fra kundens ønsker. Siden vi har kjøpt en litt spesiell tomt og er opptatt av å utnytte den best mulig tror vi at dette blir en god løsning for oss. Vi har dessuten ikke inntrykk av at det er spesielt dyrere enn å få tilpasset typiske kataloghus. Det kan også virke som om vi kommer til å bygge et mindre hus enn vi ellers ville gjort fordi arkitekten tar hensyn til våre ønsker og behov for løsninger, noe som gjør at all plassen blir utnyttet til det fulle.

Lina (@omgdeterlina)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...