torsdag 14. mars 2013

Sånn eller sånn, eller sånn?

Noe av det skumleste med å bygge hus er at man ikke helt vet hva man får. Det er nemlig mange ting som kommer an på andre ting, som ikke nødvendigvis er avklart helt ennå. Hvilket hus man kan bygge handler mye om hvilken tomt man får kjøpt, til hvilken pris, og hvilke regler som gjelder for området tomten ligger på. Vi har kjøpt tomt på et felt med en ganske streng reguleringsplan, og feltet er det siste av tre som har vært solgt unna de siste årene.

Heldigvis har vi møtt med utbyggere som vi stoler på at kommer til å bygge verdens aller fineste hus, og vi gleder oss veldig til å flytte inn på tomta i midten av de tre øverste på bildet nedenfor.
Salget av dette feltet er for øvrig akkurat i gang, så det er fortsatt muligheter for å sikre seg fine tomter. Bildet av kartet er sakset fra Finn-annonsen.

Lina (@omgdeterlina)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...