onsdag 17. april 2013

From the thrift shop down the road


Jeg vet ikke helt hva interiørstilen vår kan betegnes som, men interiøret vårt består i hvert fall av en blanding gammelt og nytt. For det første liker vi 60-talls designet veldig godt. Linjene er rene, enkle og organiske, så det er en fin kontrast til det mer minimalistiske moderne. For det andre er det fint å kunne ta i bruk ting andre ikke trenger lenger. Noen av møblene våre har vi også arvet, og da er det jo enda hyggeligere å ta vare på dem. Da jeg så denne fantastiske sovesofaen utenfor bruktbutikken hoppet hjertet mitt over et slag. Lars var ikke like forelska og trengte litt tid, så jeg spanderte middag. Heldigvis stod den der fortsatt da vi kom tilbake. I favorittfargen og alt!

Penger kjøper ikke lykke, men jeg tror man blir lykkeligere av å være fornøyd med omgivelsene sine. Akkurat nå er kontoret mitt nye favorittrom.


Lina (@omgdeterlina)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...