tirsdag 30. april 2013

Godstolen


I dag viser jeg frem en ny del av stua. Som jeg har skrevet om tidligere er hele leiligheta holdt i ulike nyanser av den samme gråfargen. Lysere i gangen og stua, mørkere på soverommene og kjøkkenet. Før vi flytta inn leide vi inn en gulvsliper til å behandle gulvet i alle rom. Det er samme eikeparketten overalt og den fikk slipt vekk den gulnede fargen, for så å behandles med lakk med hvitpigmenter i.

I slutten av denne uka får vi hustegningene våre fra arkitekten. Det store spørsmålet er jo hva vi har greid å formidle til denne stakkars mannen av våre håp og drømmer.. Vi er kjempespente, og jeg gleder meg til å dele dem med dere!

Jeg ser forresten at stolen hadde hatt godt av en runde med klesbørsten (igjen), men det er jo ingen hemmelighet at vi har hund. Og for de av dere som har eller har hatt hund selv, så vet dere at om våren så må man rett og slett la klesbørsten ligge innimellom, hvis ikke får man jo ikke gjort annet!

Lina (@omgdeterlina)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...