søndag 7. april 2013

Tralala vår

Etter min mening har alle årstidene noe helt eget ved seg som man kan glede seg over. Sommeren varmer kroppen og byr på late dager. Hvis man er skikkelig heldig skinner sola sånn at det til og med er deilig med et bad. Høsten har den herlige skarpe lufta, sterke farger og skogen er full av bær og sopp. Vinteren har det fantastiske klare blå lyset, snøen og muligheten til å pakke seg inn i deilig (hjemme)strikka tøy. Nå er det våren som står for tur, og jeg ønsker den velkommen. Våren bringer med seg lovnad om nytt liv. Trærne får knopper, sola begynner å varme igjen og vi vet at snart, snart blir hagene fylt av blomster. 








Akkurat nå er uteplassen det jeg gleder meg aller mest til ved huset vårt. Vi gleder oss blant annet til å ha plass til grill, å spise middag ute og å kunne ligge i sola. I byen er det luksus å ha balkong, og vi er heldige som har en. Foreløpig er det fortsatt så kaldt at det er greit å pakke seg inn i et pledd der ute, men det går fortsatt an å kjenne vårens lovnad om alt det fine som kommer.

Dette bildet er mitt bidrag i NIB sin utfordring for denne måneden: vårforberedelser. Andre fine bidrag finner du her.

Lina (@omgdeterlina)

2 kommentarer:

  1. Deilig bilde!
    Der kan man sitte og nyte våren!
    Enig i at alle årstider har sin sjarm!
    Ønsker deg en NydeligFlott søndag
    og lykke til i nib´s utfordring!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Julie! Tusen takk for hyggelig kommentar! Jeg er veldig ny i denne bloggingen og setter stor pris på at noen leser det jeg skriver, og ikke minst legger igjen et spor :) Gleder meg til å ta en titt på bloggen din! Klem fra Lina

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...