søndag 5. mai 2013

Plantegninger

Nå har jeg jo vist dere fasaden. Der var det lite tilbakemeldinger å få, og vi vil veldig gjerne ha tips og råd fra andre med erfaring eller bare en mening, så dere må ikke være redd for å si noe! I dag viser jeg fram de foreløpige plantegningene.




Dette er arkitektens første forslag og er ikke helt gjennomarbeida. Neste steg er å ta et møte hvor vi sier hva vi er fornøyd med og hva vi kan tenke oss annerledes enn sånn som det ser ut nå. Det er en spennende prosess, og veldig gøy å få lov til å bestemme hvordan vi skal bo. Samtidig er det litt overveldende å skulle ta så mange varige valg. Dette er jo noe vi forhåpentligvis skal leve med en stund. Hvilke endringer ville dere gjort?

Lina (@omgdeterlina)

2 kommentarer:

  1. Du Lina, du Lina. Dette ser utrolig spennende ut! Og hva skal man si? Jeg synes det virker som alt er nøye gjennomtenkt, og at fornuftige valg er tatt. Har ofte tenkt på hvordan man ville valgt hvis man skulle bygge seg et helt nytt hus. Vi var jo så heldig å få kjøpt brukt, men av og til irriterer løsningene meg litt... Dere må bare følge instinktet og førstevalgene dere tok, det er nok det som til slutt blir det rette ☺ Det virker ganske høyt fra garasje og opp til mønet, stemmer det?
    ♥ tanteA

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er nok ganske høyt fra garasjen til mønet sånn som det er nå ja, hvordan det? Den er jo "ved siden av" huset siden kjelleren er sideforskjøvet så jeg tror ikke det vil oppleves som massivt. Vi har tegna litt om på dette, blant annet fått inn mer bodplass og vaskerom og trukket allrommet litt lengre ut sånn at vi får mulighet for en uteplass med le for vind. I morgen skal vi møte arkitekten og tegne videre så blir det snart oppdaterte tegninger å vise frem. Jeg syns det er så hyggelig at dere følger med på planene våre, savner dere masse! Kanskje dere tar turen når huset står klart? Mange fine golfbaner i Oslo/omegn vet du ;)
      Stor klem!

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...