tirsdag 18. juni 2013

Fint på balkongen

Årets sommer har allerede vist seg fra en mye bedre side enn fjorårets. Heldigvis. I dag har jeg flyttet strikketøyet med meg ut på balkongen og kost meg skikkelig. Håper sola skinner for dere som kikker innom her også! Mormor lurte på hvorfor jeg hadde med nisser på sommerbildet mitt, men dette er jo hagegnomer som koser seg i sola. De gleder seg nok minst like mye som meg til å få en hage å boltre seg i.










Med dette bildet meldte jeg meg på uteplass-utfordringen til Boligpluss, så hvis dere liker det må dere gjerne stemme på meg der. Du kan også melde på ditt eget bidrag hvis du har lyst. Man trenger ikke å ha blogg for å delta.

Lina (@omgdeterlina)

6 kommentarer:

  1. Så lunt og fargerikt!
    Ser skikkelig kos ut :)

    Klemmer fra Maren

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jeg koser meg skikkelig her ute :)
      Lina

      Slett
  2. For en koselig utekrok :)
    En nydelig dag her i dag, og har kost meg med lunsj i parken og reker på terrassen hos mannens familie :)
    Ha en flott kveld!
    - ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Det hørtes deilig ut! Man må nyte været mens man kan :)
      Ha en fin dag og takk for kommentar! Det er så hyggelig!
      Lina

      Slett
  3. Så fint! Gleder meg til en stor balkong der vi alle kan sitte å sole oss! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh ja! Den blir så stor at vi ikke kan kalle den balkong en gang :) Det blir bra!

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...