torsdag 20. juni 2013

Inspirasjon - bad

Historien om oppussinga av badet i leiligheta har jeg skrevet om i et tidligere innlegg, og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Likevel drømmer vi om hvordan badet i huset vårt skal bli. Spesielt gleder vi oss til å få badekar. Noe av det vi tenker mest på er om vi skal ta sjansen på å velge noe annet enn flis. Da vi pussa opp her vi bor nå gjorde vi veldig trygge valg på badet med tanke på at flere enn oss kanskje skulle leve med disse valgene. Nå skal vi jo forhåpentligvis bo i huset vårt hele badets levetid, så vi har muligheten til å være litt mer vågale. For eksempel liker jeg ubehandla betong veldig godt. Eller kanskje vi skal bruke litt tre?


Bildet til venstre er hentet herfra, bildet til høyre finner du her og det siste er herfra


Bildet nederst til venstre er herfra, bildet i midten finner du her og det nydelige bath-with-a-view-bildet er herfra.

Alle bildene er funnet via Pinterest og mitt inspirasjonsboard for hjemmet kan du se her.  Er det noen av dere som har erfaringer, tips, synspunkter på baderom? Alt tas i mot med takk!

Lina (@omgdeterlina)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...