tirsdag 25. juni 2013

Inspirasjon - kjøkken (del 2)

I leiligheta vår ser kjøkkenet vårt sånn her ut. Jeg har tidligere vist frem noen kjøkken som inspirerer meg. Siden det er så mye fint der ute, vil jeg gjerne vise jeg frem noen flere.


Bildene er hentet her, her, her og her. Alle bilder er funnet via Pinterest og mitt inspirasjonsboard for hjemmet finner du her.

Som dere ser er det jammen ikke bare-bare å skulle ta disse avgjørelsene. I morgen skal dere få se kjøkkenet vi har tegnet til huset, så det er bare å glede seg!

Lina (@omgdeterlina)

2 kommentarer:

  1. Herlig inspirasjon!
    Men det er ikke lett,
    skal man velge seg noe spesielt eller er det lurt å tenke tidløst?
    Dette går jeg ofte frem og tilbake på,
    men magefølelsen er ofte god å ha! :)

    Klemmer fra Maren

    SvarSlett
    Svar
    1. Absolutt, det er akkurat der vi er. Det blir nok tidløst her, jeg greier liksom ikke gå for noe annet når det er snakk om så mye penger! Men så kan man jo heldigvis gjøre mye med stylinga :)

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...