søndag 16. juni 2013

Jeg har aldri..

Utsikten over Bjørnsjøen fra Kikutstua
Jeg har tidligere skrevet om min kjærlighet til Oslo, og at jeg vil oppleve nye sider ved byen før jeg mister status som Osloborger når huset vårt står klart. Etter min mening må marka være noe av det beste Oslo har å by på. Det er helt unikt med så mye grøntareale, for ikke å snakke om skog, i tilknytning til en hovedstad. Vi har hunder og har derfor vært mye i marka, men jeg har tidligere bare vært på korte turer. På fredag gikk jeg fra Hammeren til Kikut, overnatta der, også gikk jeg fra Kikut til Sørkedalen. Tenk at alt dette er Oslo! Det kan jo ikke finnes noen finere hovedstad i verden.

Lina (@omgdeterlina)

2 kommentarer:

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...