onsdag 26. juni 2013

Kvik kjøkken

Nå blir det mye kjøkken for dere, men jeg håper dere bærer over med meg. Hvis det er noen trøst så tenker jeg på kjøkken så intenst at jeg noen ganger drømmer om det om natta. Vi har vært hos Kvik og HTH og tegna. Siden Kvik gir mulighet for å kjøpe kjøkkenet flatpakka, ble prisforskjellen på disse kjøkkenene såpass stor at svaret ga seg selv. De av dere som har lest om kjøkkenet her vi bor nå legger nok merke til at dette blir ganske likt. Det er rett og slett fordi vi trives så veldig godt med det at vi gjerne vil leve med det litt lengre. Vi liker veldig godt at det er gripefritt og at alle linjene følger hverandre. HTH har jo også løsninger på disse ønskene, men når man må betale for monteringa sier det seg selv at det blir mye dyrere. Egentlig har vi lyst på en sylindervifte for å bryte litt med alle linjene, men siden vi også har lyst på 80 cm bred koketopp måtte vi hatt to stykker for at det skulle gi god effekt. Det lar seg ikke rettferdiggjøre økonomisk. Vi har også tenkt mye på om vi skulle gjort noe litt dristigere, kombinert litt ulike farger eller noe, det er jo så mange stilige trender der ute. Men vi er redd for at vi kan komme til å gå lei siden det nettopp er trender. Siden vi skal leve med kjøkkenet i mange, mange år framover går vi nok for hvitt, vi som alle andre. Men vi skal nok ha noen fargeklatter inn her etter hvert altså!













Jeg elsker vindu-i-stedet-for-fliser-løsninga! Det var det eneste jeg var helt sikker på da vi snakket med arkitekten første gangen. Det blir fint å stå og se ut over skogen mens jeg lager frokost eller tar oppvasken. Vi tror dette blir veldig bra, hva syns dere?

Lina (@omgdeterlina)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...