mandag 24. juni 2013

Oppussing av kontor/gjesterom

Da er tiden kommet for å vise frem det siste rommet i leiligheten. Tidligere har jeg skrevet om stua med godstolen og bokhylla, i tillegg til at jeg har skrevet om entrékjøkkensoverom og bad. Rommet som gjenstår er det nest-minste rommet, men helt klart rommet som har flest funksjoner. Det er nok dette rommet som gjorde det tydelig for meg at vi trenger litt mer plass. I tillegg til å være kontorplass for både meg og Lars, skal dette rommet også huse overnattingsgjester. Siden familien min kommer nord- eller vestafra når de kommer på besøk trenger vi plass til overnatting støtt og stadig. Lars er dessuten en av gærningene som sykler ritt så dette lille rommet vårt (8kvm!) rommer også en spinningssykkel. Yogamatta og balanseputene skal Lars slippe å svare for, men jeg vil jo si at mitt utstyr tar litt mindre av rommet enn hans. Som om ikke dette var nok er det også stort sett her tørkestativet står. Siden jeg er sånn skrudd sammen at jeg liker å ha det ryddig rundt der hvor jeg jobber, gleder jeg meg veldig til vi får spredd alle disse funksjonene ut over litt mer plass. Likevel må jeg si at jeg er veldig glad i gjesterom-kontor-treningsrommet vårt, og overrasket over hvor mye vi faktisk har greid å få plass til her inne. Sparer dere dog for bilder av treningsutstyret som står til venstre for perspektivet jeg valgte. Til høyre for skrivebordet har vi enda en plassbygd bokhylle.

Denne fantastiske sofaen er helt lik oldeforeldrene mine sin første sofa. De kjøpte den på avbetaling av en selger som kom på døren. Tenk så mange ting som endrer seg så mye på så kort tid. Sånt blir jeg nostalgisk av, så da er det klart den måtte få være med hjem.















Denne hylla har svigermor laget på sløyden da hun var barn. Hun kunne godt ha blitt designer, for dette er fine former spør du meg. Glir rett inn hos oss!

Lina (@omgdeterlina)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...