tirsdag 2. juli 2013

Inspirasjon - (diy) bokhylle

Bokhyller ble noen år kasta ut av hjemmene våre, og bøkene gjemt vekk for å gi plass til luft og rom. Riktignok er det jo praktisk å få gjemt bort rotet, men hvis man har litt orden i bokhylla er den etter min mening det aller mest interessante med et hjem. Man kan lære så mye noen av å se bokhylla deres!


Bildet øverst til venstre er hentet herfra, bildet i høyre hjørne herfra, bildet nede i midten har jeg dessverre ikke greid å finne kilden til, mens bildet nederst til høyre er hentet fra en finfin artikkel om å bygge bokhyller selv på Klikk.no. Alle bilder er funnet via Pinterest og mitt inspirasjonsboard for hjemmet kan du se her.

Lina (@omgdeterlina)

2 kommentarer:

  1. Det var mange fine ideer!
    Det er jo både fint og praktisk med bokhyller,
    spesielt om den blir litt blikkfang og organisert :)

    Ha en finfin fredag,
    klemmer fra Maren!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja bokhyller kan vel være det fineste og styggeste med et hjem avhengig av hva man har i den ;) Jeg liker dem i hvert fall, og det er så hyggelig å kunne være til inspirasjon. God fredag til deg Maren, og god helg!
      Lina

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...