fredag 5. juli 2013

Sommer på jorda


Endelig utfordrer jentene i NIB oss igjen! Etter ingen utfordring for juni ønsker de nå å se hvordan vi har det om sommeren. Jeg har jo allerede deltatt med bildet jeg meldte på Boligpluss sin utfordring (der er det forresten fortsatt mulig både å melde seg på og stemme hvis du vil). Likevel har jeg lyst til å delta med enda et bidrag, siden sola endelig titta fram igjen i dag.









Det er så deilig å sitte ute om sommeren. Jordbær. Iste. Fønvind i håret. Huden lukter solkrem. Radio, og lyden av raslingen fra trærne i bakgrunnen. Bysommer på sitt beste!

La deg inspirere av andre fine uteplasser på NIB sine sider.

Lina (@omgdeterlina)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...