lørdag 3. august 2013

Innredning av hybel


Denne uka har jeg reist tilbake i tid. I går var jeg på ikea og handla tallerkener, bestikk og glass i samme pappeske, tørkestativ, søppelboks og Billy bokhylle. Akkurat som jeg gjorde for 9 år siden. Lillesøsteren min flytter hjemmefra! Og lykkeligvis for meg flytter hun hit til Oslo. I går var jeg med henne på den obligatoriske handleturen. I dag skal jeg hjelpe henne å innrede studenthybelen hvor hun skal bo de neste årene. En kjempemorsom jobb fordi det er for henne, og ekstra gøy fordi vi har så veldig ulik stil.

Fortsettelse følger!

Lina (@omgdeterlina)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...