tirsdag 6. august 2013

Stuepike (eller sofagris)



Jeg har tidligere skrevet om hvordan jeg liker alle de ulike årstidene, og nå er det snart tid for den jeg kanskje syns er den aller fineste av dem. Skarp, klar luft, fargerike trær, bær i skogen, kakao, stearinlys, strikketøy, TV-serier, regnet som slår mot vindusruta så man virkelig kan krølle seg sammen i sofaen uten dårlig samvittighet. Høsten kommer. Og jeg gleder meg!

NIB-jentene spør om vi er stuepiker. Jeg er en sofagris! Dette er mitt bidrag i denne månedens utfordring, og de andre fine stuene kan du se ved å gå inn her.

Lina (@omgdeterlina)

4 kommentarer:

  1. Veldig enig med deg i at høsten er fantastisk!
    Takk ellers for fine ord og lykke til i utfordringa! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  2. Høsten er den beste årstiden!!

    Takk for en fin fin fin kveld.

    Klem H

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk i lige måde Henriette! Vi får gå ut og danse flere ganger :)
      Klem

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...