torsdag 8. august 2013

#tastundentilbake #jentekveld

IKEA lanserte årets katalog i forigårs. Siden det dukker opp nye møbler i sortimentet deres året gjennom er ikke katalogen i seg selv en nyhet, men den er full av gode stylinger og fin inspirasjon. Temaet for årets katalog er at vi skal ta stunden tilbake. I den anledning inviterte IKEA og NIB-jentene på #jentekveld med god mat og såsåså hyggelig selskap (for en liten presentasjon av alle kan du klikke deg inn her). Etter mat og mingling dansa jeg natten vekk på Stratos sammen med Ann Beate og Henriette. Takk for dansen jenter, dette kan vi godt gjenta!

For flere bilder fra gårdagen kan du finne meg på instagram: omgdeterlina eller søke på #jentekveld #tastundentilbake eller #ikeanib.

Å ta stunden tilbake klinger godt i mine ører siden jeg samler på hverdagsøyeblikkene. Frokoster, filmkvelder, hyggelige middager, hundene mine, solnedganger eller badeturer. Det er jo hverdagene de det er flest av. Hvilke hverdagsøyeblikk er dine favoritter?

Lina (@omgdeterlina)

4 kommentarer:

  1. Så koselig det var i går, og supert å treffe deg! Moro at vi har felles kjente, og jeg gleder meg til å følge med på husbygginga på Hadeland :) Satser på at vi ses igjen snart da, vel? ;)
    Klemmer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk i lige måde, det var kjempehyggelig! Vi må jo absolutt få til å treffes! Ann-Beate og jeg var enig om at vi må gå ut og danse mer, så kanskje vi kan få til noe sånt ;) Ellers så sees vi vel den 17 på alletidershjem? Veldig hyggelig at du har lyst til å følge med på husbygginga da! Det er greit at det tar litt tid så jeg får vent meg til tanken på å flytte ut av byen!
      Klem :)

      Slett
  2. koos med jentekveld!

    stikker bare innom her for å takke deg for fine ord inne hos meg.
    jeg har helt detti av lasset på kommentering, det hopet seg opp så mye her rett før sommeren. Så jeg tok like godt sommerferie jeg *ler*

    Men nå er jeg tilbake og håper på å komme tilbake i bloggmodus for fullt.

    Håper resten av sommeren har vært fin og at dere er fulladet for høsten.

    Ønsker deg en nydelig søndagskveld.
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Maia! Det ser jo ut som at du har hatt en fin sommer, og sommerfri er absolutt tillatt, jeg har kosa meg mye selv også :) Velkommen tilbake, ha en nydelig uke!
      Lina

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...