søndag 1. september 2013

Granittrock i bilder

Granittrock altså, for en fest! John Olav Nilsen og gjengens såre, skranglete musikk treffer rett i hjertet og Karpe Diem lager alltid bra show. Datarock og Honningbarna hadde jeg ikke sett live før så det var ekstra stas at de lagde så til de grader liv! Jeg deler noen av bildene jeg tok fra konsertene, musikken må dere nesten spille selv.

Det er alltid like gøy å se godgutta i Karpe Diem.

Chirag godt backa av Something Sally. Spis din syvende sans.

Honningbarna tok pusten fra meg! For en energi!                                                                                                             Foto: Oda Karlsen Lyngås

John Olav Nilsen og gjengen rører meg alltid.
Datarock tok likegreit en instaposering for alle som ville ta bilde.



Mmmmm....suukkerspinn!
Lillesøsteren min har skrevet anmeldelser fra noen av konsertene og har også lagt ut flere bilder. Bloggen hennes finner du her. Jeg har også noen flere bilder på instagramkontoen min @omgdeterlina hvis du har lyst til å se mer.

Håper du også har hatt en fin helg og er klar for en ny uke!

Lina (@omgdeterlina)

2 kommentarer:

  1. Så herlig at du kosa deg :)

    Ønsker deg en nydelig tirsdag. Her skinner sola og jeg har ett spennende kundemøte ikveld :) Min andre kunde i min veldig nye Fabelaktig-portefølje *iiik*

    klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Å skjønne Maia, så spennende! Håper møtet gikk bra, skjønner godt du har sommerfugler i magen ;)

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...