lørdag 21. september 2013

Jeg har aldri...






Selv om jeg har bodd i Oslo i mange år nå er det fortsatt mye å oppdage. Denne helga holder 107 bygg og hager, som vanligvis er forbeholdt de få, åpent hus for alle som vil komme og se. Det er tillatt for alle og helt gratis. Jeg har blandt annet tenkt til å besøke Høyblokka. For fullstendig program kan du se på Åpne hus sin hjemmeside.

God tur!

Du kan også lese om flere andre Oslo-opplevelser jeg har hatt dette året; for eksempel øyhopping i Oslofjorden i påsken, en nydelig tur i Oslomarka på forsommeren, badetur på Huk når det ble for varmt i byen, et av årets beste måltider fra Mathallen, om da jeg dansa natta vekk på Oslos tak, Norges fineste gratisfestival Granittrock og deilige grønnsaker man kan plukke selv. Siden jeg samler på dem, blir jeg veldig glad om du har lyst til å tipse meg om dine beste Oslo-opplevelser enten som kommentar eller på mail.

Lina (@omgdeterlina)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...