onsdag 11. september 2013

Lille Lina

Søte Maia med bloggen Fabelaktig har en utfordring gående nå i september. Den består av fem deler, og man kan velge hvor mange man vil delta på. En av utfordringene er å vise frem et bilde av seg selv som liten.

Jeg har jo ikke delt bilder av meg selv på bloggen før, men de av dere som har møtt meg eller følger meg på instagram reagerer kanskje på at denne lille jenta har lyst hår siden jeg nå er brunette..? Det er meg altså! Jeg hadde blondt hår frem til jeg var rundt 5-6, da ble det kjempemørkt nesten over natta.

Som dere også ser var jeg veldig tidlig ute med polkadott-moten, og jeg angrer ikke. Polkadots rock! Bli med du også da vel! I samme slengen minner jeg om mini-giveawayen jeg har gående fram til søndag. Foreløpig er det ikke mange som har meldt seg på så her er det store vinnersjangser!

Lina (@omgdeterlina)

2 kommentarer:

  1. Nei du og du for ei nydelig lita Lina☺ Ja, jeg husker deg så langt tilbake, og du er like nydelig ennå♥ Vet jeg er inhabil, men sånn er det bare! Bloggen din er blitt utrolig flott, og det er ikke tvil om at du inspirerer oss som allerede har hus, men som kanskje trenger å piffe det opp litt innvendig. Spennende å følge med hvordan det går. Stå på!
    -tanteA-

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for så mange fine ord tante :) Æ står på etter beste evne, og det e så hyggelig å høre at det e til inspirasjon!
      God-klem til dæ og guttan!

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...