søndag 29. september 2013

Ønskeliste


Om halvannen måned er jeg offisielt i slutten av 20-åra. Det syns jeg er helt greit. Jeg har skjønt at det er mange andre som blir stressa av å nærme seg 30 og føler at livet går for fort. De er redd for at livet snart er over og skriker opp om nyoppdaga rynker eller grå hår. Sånn er det heldigvis ikke for meg! Hvis jeg skal dømme etter hvor ofte jeg blir leg-sjekka ser jeg foreløpig ikke ut som om jeg er en dag over 17 år, og det er ingen som tror mormor når hun sier hun er 75. Vi har gode gener sånn sett. Derfor gleder jeg meg til bursdag hvert år, og vil gjerne dele noen av bursdagsønskene mine med dere. Kanskje er det noen ting som passer på ønskelista di også?

Lina (@omgdeterlina)

// hoptimist i malt tre // Mummi-kopper fra Arabia Finland // Verner Pantons Flowerpot-lampe // 60-talls skrivemaskin // Kivi-telysestaker fra Iittala // garn // pute fra HM home //


6 kommentarer:

  1. Ung til sinns, ung i hjertet, forever young :) Håper du får litt av det du ønsker deg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja helt klart Ann Merete, man er så ung som man føler seg :) Jeg får nok noen av ønskene mine oppfylt ja, jeg er heldig og har mange snille i livet mitt som nok vil gjøre stas på meg! Håper du har en fin uke!

      Slett
  2. Flowerpot! Den er så fin. Står på min ønskeliste også, den hadde passet så fint i kjøkkenvinduet...Jobber med å overbevise min kjære. Han er på glid!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja de er nydelige! Vi skal faktisk ha dem over kjøkkenbenken i huset vi bygger, de gjør seg veldig på kjøkken tror jeg. Her er mannen helt med, og jeg satser på at din også vil etter hvert! Fin uke til deg!

      Slett
  3. 30 er det nye 20. Jeg syns det var null stress å bli 30. Jeg elsket det!

    Herlig tirsdagskveld til deg og dine.
    Her har jeg endelig fått nok hode over vann til å sette meg ned å lese blogger - endelig! Såå kos å ta runden og lese og kose meg og da måtte jeg selvfølgelig innom søte deg!

    Stor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det heier jeg på! Veldig deilig å være så mye tryggere på meg selv enn jeg var da jeg var 20, så jeg liker det! Hyggelig at du stikker innom meg, og enda hyggeligere med koselige ord :)
      Klem L

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...