torsdag 12. september 2013

Popupevent på House of Oslo

I anledning lanseringen av Storeys tapetkolleksjon for høsten inviterte House of Oslo og NIB til en popupevent for bloggere. I tillegg til god mat, cupcakes og kjeks fikk vi høre blandt andre designer Thomas Jenkins, kreativ leder i Fargerike Dagny Thurmann-Hoelseth, gründerne bak Millas boutique og forfatter, gründer og kakebaker Ingrid Hancock Bjerknes. Sistnevnte er kjent som hun som innførte cupcakes i Norge, og har i disse dager gitt ut en bok om designcookies.



Storeys hadde stylet ulike miljøer som viste frem et lite utvalg av tapetene de fører. Rommet til venstre var min favoritt. Her i heimen vet jeg imidlertid ikke om det blir tapeter med det første for jeg liker det enkle uttrykket best. Når vi tegna huset har jeg vært opptatt av hvordan vinduene ble plassert i forhold til hvilken utsikt det vil gi i rommet. På den måten blir vinduene nesten som et bilde i rommet. Da syns jeg liksom det kommer bedre frem på en ren flate. Dessuten brukte vi det som kjentes som uendelig lang tid på å fjerne gammel tapet da vi renoverte leiligheta vår, og da sverget Lars på at han aldri skulle sette opp tapet noen steder i hele sitt liv. Mulig han ikke har like intense følelser nå når det har gått litt tid, men jeg tipper det krever litt overtalelse uansett. Tapet hos oss eller ikke så har Storeys i hvert fall greid å inspirere meg med sine nydelige stylinger!

Titt-tei, her er jeg!
















Som om ikke arrangementet var nok i seg selv fikk vi med oss en helt sinnsyk goodiebag hjem. Min revna for å si det sånn! Her er en sniktitt på alt det fine som gjemte seg i posen. Som dere kanskje ser fikk vi med oss boka til Ingrid så jeg gleder meg til å teste ut oppskriftene!

Lina (@omgdeterlina)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...