fredag 18. oktober 2013

NIB hjemme

Mens resten av bloggverden reiser til Bergen på interiørmesse skal jeg kose meg i sofaen. Jeg har funnet frem håndarbeid og interiørblader, så selv om det sikkert hadde vært morsommere å være med på tur skal jeg nok greie meg helt fint. En særlig stor trøst er det at de flinke jentene bak Norske Interiørblader har lansert et nydelig nettmagasin. Hvis du ikke har lest det allerede vet jeg hva du kan gjøre nå! Temaet er stue, så det er masse fin inspirasjon til innekos og det passer jo årstida godt. Magasinet er helt gratis, så det er ingenting å vente på. Og til dere i Bergen: jeg skal følge med dere på instagram og gleder meg til å lese om turen når dere kommer dere hjem igjen.


Lina (@omgdeterlina)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...