fredag 25. oktober 2013

Og enda flere bursdagsønsker..


Ja, her kommer det altså enda flere bursdagsønsker. Egentlig blir jeg jo bare glad for hyggelig selskap på bursdagen min, men det har seg sånn at jeg går på InDesign-kurs hos lillesøstra mi og jeg har det så gøy med å lage collager! Holder dere ut med meg? I dag ser dere kanskje at jeg har lært å lage sirkler også? Nå er jeg rett og slett skikkelig fornøyd med meg selv! God helg, og tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger og velkommen til nye følgere. Jeg er helt overveldet over hvor mange som kommer inn her og leser, og jeg vil dere skal vite at jeg setter stor pris på dere alle sammen! Dere er alle en stor motivasjon for meg til å utvikle interiør- og fotohybbyen min videre, og det gir meg så mye så tusen takk skal dere ha.

// spisestuestol og pute fra Hay //  søt pynt til nøklene // grønne planter // flowerpotlampa fra Verner Panton som jeg aldri blir lei av // Alvar Aaltos nydelige vase inspirert av samiske kvinners kofteskjørt  // origamilampe fra Snowpuppe via Keiserens Nye Trær // nydelig pledd fra RosenbergCph også via Keiserens Nye Trær //

Lina (@omgdeterlina)

4 kommentarer:

  1. InDesign er kjempe morsomt det ja. Når man begynner å kunne det er jo alt så enkelt ;-)
    Må si det er masse snadder du ønsker deg. Skulle gjerne likt å eid noe av det selv.
    Ønsker deg ei flott helg.
    klem Jane

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det samme til deg Jane! Og veldig hyggelig at du syns jeg lagde en fin collage. Heldigvis er det jo jul snart, så det er fritt fram for å ønske seg da ;)
      Klem L

      Slett
  2. Der var fine Flowerpot igjen. Jeg har faktisk problemer med å bestemme meg for hvilken versjon jeg liker best - pendellampen eller bordlampen VP3 eller VP4...Har nemlig ideer til bruksområde for alle tre, men ikke råd til mer enn en av de. Ihvertfall foreløpig...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja de er så fine! Lekne, men stilrene samtidig, jeg elsker dem! Vi har planer om å ha noen pendler på kjøkkenet i huset, men får se litt etter vi har flytta inn hvordan vi vil ha det tenker jeg. Så får vi tid til å spare opp også, for de koster jo litt ;)

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...