mandag 25. november 2013

Fargen i tiden

Foto: Ihus
For en måneds tid siden lanserte Nordsjø teal som årets farge 2014. I dag avslørte Fargerike at de også har tro på den blågrønne fargen for året som kommer. Jeg har vokst opp ved sjøen og elsker alt som er sjøgrønt, så dette kunne ikke passe meg bedre, men de av dere som har lest flere enn to innlegg her inne vet vel dette allerede! I den gamle leiligheta hadde vi en sjøgrønn vegg på soverommet. Den har jeg savna veldig her vi bor nå, så vi må nok ta malekosten fatt i nyhuset når den tid kommer. Nå skjer det forresten endelig ting på byggefronten også, endelig! Jeg gleder meg veldig til jeg har mer av husbygginga å dele med dere.

Lina

2 kommentarer:

  1. Hehe, ikke direkte sjokkert over at du likte de fargene nei... Samme her, men han jeg bor med er litt mer skeptisk, så jeg må klare meg med noen små innslag i form av puter, pledd og fat... Ville nok ikke malt en hel vegg uansett, lyse, nøytrale vegger er mer meg.
    Gleder meg til å se mer av husprojektet. Jeg er skikkelig i gang med kontorprosjektet, og gleder meg til å vise det frem! Må bare trekke om en stol først...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er klart, man må jo være enig om hvordan man skal ha det. Gleder meg til å se kontorprosjektet ta form! Lykke til med å trekke om, veldig imponerende!

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...