onsdag 27. november 2013

Inspirasjon - bad (del 2)



Siden søknaden om byggetillatelse er sendt føles det som om at ting går framover nå, selv om vi fortsatt må vente litt. Derfor syns jeg endelig det er hyggelig å tenke på valgene vi må gjøre innvendig igjen. Og det finnes jo så masse fint å bli inspirert av, så jeg må bare dele det med dere! Bildet øverst til venstre er herfra, den nydelige vasken finner du her, badet til høyre er funnet her, badet nede til venstre er hentet herfra, flisene finner du her og drømmebadet mitt i betong finnes her. Alle bildene er funnet via google eller pinterest og hvis du vil se flere bilder av interiører jeg liker finner du mitt inspirasjonsboard for hjemmet her.

Lina

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med sendt byggesøknad!! Endelig!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Mari, det var nesten så vi måtte sprette champagnen nå! (men vi venter vel til vi er i hus vel) ;)

      Slett
  2. Vi leker jo også med badetanker. Drømmebadet er noe ála det du har merket som luksus: rent, enkelt, med mye tre og resten helt hvitt. Og med store vindusflater med utsikt mot havet. Nå blir badet vårt trolig i en kjeller i en bygård midt i byen, så helt sånn kommer det nok ikke til å bli... Men, det er alltid lov å drømme!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja heldigvis går det an å drømme! Vårt bad i leiligheta hvor vi bor nå er også uten vindu, men veldig fint etter at vi pussa det opp, så det er absolutt mulig! Og badet i huset blir nok ingen blåkopi av de over her det heller, men garantert veldig fint likevel :)

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...