mandag 11. november 2013

Inspirasjon - julepynt (DIY)

Jeg er nok egentlig ganske sein inn med jula i forhold til mange andre, og kanskje spesielt andre bloggere. Siden jeg har bursdag nå i november har jeg vært opptatt av å holde på at alt det som hører jula til helst må vente med julekos og pynting til etter den har vært. Når det er sagt så liker jeg å lage både julegaver og julepynt selv, og skulle jeg venta med alt til desember hadde jeg jo ikke fått ferdig noen ting. Så i dag vil jeg dele noe av pynten jeg har lyst til å lage. (Gaveinspirasjonen kan jeg jo ikke godt dele ennå for da avslører jeg jo hva jeg legger under treet, så den får jeg heller dele senere).


1. Umiddelbar julestemning med en fantastisk krans 2. Herlig figurativ pynt til treet eller vinduet eller hvor som helst egentlig. 3. Florlette snøkrystaller (som ikke smelter). 4. Origami er jo i vinden for tida, og er fint også til juletreet. 5. Trendy hombrefarga trær i filt.

Foreløpig har jeg ikke begynt å lage pynt, for nå er det gavene som er hovedfokus, men jeg koser meg med inspirasjon på pinterest og gleder meg til å gå i gang. Det er nok ikke alt jeg får gjort i år, men sånn er det jo. Heldigvis er det ikke like tidkrevende å kose seg med bilder av andres fantastiske arbeid. Jeg begynner å komme i stemning og håper du gjør det også! Forresten ønsker jeg meg flere tips til fin julepynt, så del gjerne dine favoritter i kommentarfeltet.

Ellers vil jeg takke dere alle for den overveldende responsen på bidraget mitt i NIBs vinterstemning-utfordring. Velkommen til nye følgere, og en spesiell takk til dere som har kommentert for alle deres fine ord! Det er så hyggelig å bli litt bedre kjent med leserne mine, og i hvert fall når dere har så mye godt å si!

Lina (@omgdeterlina)

2 kommentarer:

  1. Det finnes sååå mye fint man kan lage! Jeg vet liksom ikke hvilken ende jeg skal begynne i en gang :-D Startet så vidt litt i helga med å sy et hjerte av filt - koselig syssel sammen med mamma. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre på juleverkstedet vårt, har du en plan? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei det er ikke alltid lett å vite hvilken ende man skal begynne i, og jeg går fort i pinterest-fella med å pinne så mange ting at de forsvinner i mengden! Derfor er det fint å samle noen favoritter syns jeg. Vet ikke helt hva jeg skal finne på hos deg ennå, men er stupforelska i den filtpynten, så kanskje den? Vi kunne jo også lagt sammen hodene litt og blitt enige om noen ting vi alle liker? Så kunne vi handla inn til en ting hver for eksempel?

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...