søndag 24. november 2013

Jul på Verket Interiør

Som kjent holder jeg litt igjen hva jula angår, og liker å komprimere adventstida og julekosen maksimalt ved å holde meg til desember. Men da Norske Interiørblogger og Verket Interiør inviterte til førjulsbloggtreff måtte alle prinsipper vike. Verket Interiør ligger idyllisk til på Bærums Verk og kan lokke med 2000 m2 fylt til randen av møbler og interiør. De er opptatt av å bidra til å skape god julestemning for kundene sine, og har i år pynta til en dempet nordisk jul med innslag av naturlige materialer som kongler, nakne greiner, svibler og amaryllis. Nordlendingen i meg savner selvfølgelig snøen for å få den ultimate julestemninga, men inne var det uten tvil hvit jul.
Til fingermaten fikk vi dessuten høre litt om byLassens historie av Nadia Lassen, og Jonatan Bakkelund presenterte oss for flere av stolene i Vitra sitt sortiment, blant annet Eames og Saarinens organic chair som er min favoritt.

Og sånn apropos jul håper jeg dere har fått lest juleutgaven av NIB-jentenes nettmagasin? Som den forrige utgaven er det fortsatt gratis, og det er fortsatt superfint og fullt av inspirasjon! Jula sniker seg altså inn litt og litt også her hos meg, og nå jobber jeg med en bildeadventskalender til dere som leser her på bloggen (og kanskje på instagram hvis det er interesse for det?), så følg med!

Lina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...