onsdag 6. november 2013

Laura Ashley event

Forrige onsdag var jeg på Laura Ashley her i Oslo sammen med andre hyggelige bloggere. Butikken ligger i Vika og selger tapeter, tekstiler, møbler, småinteriør og klær. Mesteparten av kolleksjonene er i den typiske engelske landsstilen, men favner overraskende vidt i stilarter, og er også svært oppdatert i forhold til trender.

Stoffene varierer i både ulike farger og kvaliteter, og alt føles veldig eksklusivt. Hvem kan ikke tenke seg å sitte her og nyte en kopp te? De nydelige strikkapleddene og putene med flettestrikka trekk hadde sklidd rett inn hos meg!

Myke tepper som jeg kan tenke meg føles deilig for bare føtter.

Herlig sofistikert! Jeg er helt klar for å legge om klesstilen min for å gå med de hanskene der for å si det sånn.








Jeg har egentlig litt tapetskrekk, men syns det er gøy å utfordre meg selv og stilen min ved å prøve ut ting jeg ikke nødvendigvis ville hatt som førstevalg, og litt tapet kan virkelig forvandle et rom. Vi fikk med oss fine prøver av ulike tapeter og jeg gleder meg til å leke med dem og vise dere resultatet. Følg med!


Lina (@omgdeterlina)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...