tirsdag 17. desember 2013

17. desember




















Buddy og Rudolf syns visst pingvinene i vinduskarmen har en fin iglo. Her har de prøvd å lage en selv. Nå har jeg aldri prøvd å lage en iglo selv, men jeg tror kanskje det er lettere med isblokker enn sukkerbiter? Enten det eller så stod vi opp midt i bygginga så de måtte gi seg. De rører seg nemlig ikke mens vi ser på.

Lina

English recap
Buddy and Rudolf seems to envy the penguins in my window sill their igloo and have attempted to build their own. Now, either it's easier building an igloo with ice blocks than sugar cubes, or we got up in the middle of the process disturbing them. You see, they don't move when we can see them.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...