onsdag 18. desember 2013

18. desember





















Buddy har tydeligvis skjønt at det haster å få ferdig julegavene nå, og har sittet og strikket i hele natt! Siden han er en magisk liten nisse går det ekstra fort også, så han er virkelig en god hjelp å ha!

Lina

English recap
Luckily Buddy has realized that christmas is right around the corner, and that I have some gifts too many to get finished by then. Since he is a magical little elf he can make things much faster than us humans, so I really appreciate him lending a hand!

2 kommentarer:

  1. Fine, flinke Buddy! Er det et smetteskjerf han har laget? Det ser virkelig bra ut! Får Buddy være med på juleferie? Gleder oss til å se dere ! Du får ta pakken med nordover igjen☺
    tanteA♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, han har laga etter oppskrifta æ lagde for ei stund sida, og det e kanskje best at du ikke vise det frem til noen i din familie helt enda hvis du skjønne ka æ mene ;) Ja kanskje han må få være med nordover! Vi glede oss en hel masse, og det blir så fint å se dåkker. Pakken e kommet, og allerede lagt klar med de andre som skal ut på tur. Det va jo dumt æ ikke fikk gitt beskjed før du sendte, men dettan blei jo som sagt bestemt på flekken.
      God klem!

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...