torsdag 19. desember 2013

19. desember




















Buddy syns nok jeg er vel seint ute med julebaksten i år. Jeg mistenkte han for å hinte da han lagde snøengler i melet, og nå er det ingen tvil om hva han vil jeg skal bruke dagen på. Han vet at han ikke får lov til å bruke ovnen alene, så steikinga må han nemlig ha hjelp med. Da er det bare å sette i gang!

Lina

English recap
Apparently Buddy thinks I should have baked my ginger bread cookies already. I suspected that was what he hinted when he made snow angels in my flour, and now he leaves nothing to doubt, so I guess I'll be baking today. He knows he can't use the oven unsupervised so now he needs my help. Better get to it!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...