fredag 20. desember 2013

20. desember




















Her i huset blir treet pynta på kvelden lille julaften. Sånn har det vært så lenge jeg kan huske, og sånn blir det derfor for alltid framover. Buddy og Rudolf syns tydeligvis dette er litt tullete og har brukt natta på å jukse litt. Dette er jo riktignok ikke treet, så jeg må kanskje la det passere?

Lina

English recap
Since I have grown up with decorating the christmas tree on the evening of the 23d I won't have it any other way. Buddy and Rudolf obviously thinks this is silly and have put up some ornaments early. It's OK I guess, since this after all isn't the tree.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...