lørdag 21. desember 2013

21. desember




















Noe av det jeg husker best fra julaften da jeg var liten var bøkene vi leste i forsøk på å få tida til å gå fortere. I natt har Buddy, Rudolf og pingvinene kosa seg med favorittboka mi Julegrøten av Sven Nordquist. Har du ikke lest den, må du det for den anbefales både av nisser, reinsdyr, pingviner og folk!

Lina

Innlegget er ikke sponset, bare breddfult av nostalgi.

English recap
When I was little I used to read this book every christmas eve to pass the time before we could open the presents (yes, here in Norway we open our presents on the evening of the 24th). Buddy, Rudolf and the penguins seem to be enjoying it as well. I am not sure if this book is available in english, but if it isn't; get it anyway just for the wonderful illustrations! It is called Julegrøten (Christmas porridge) by Sven Nordquist.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...