søndag 22. desember 2013

22. desember




















Etter å ha lest Julegrøten i går tenkte jeg Buddy kanskje ville ha litt grøt han også, så jeg satte frem ei stor skål før vi gikk til sengs. I morges hadde han nesten spist opp alt sammen, så dette var nok midt i blinken!

Lina

English recap
After reading about christmas porridge yesterday I thought Buddy might like his own. Before I went to bed I made a large portion and sat it out for him. It seems he appreciated my gesture, cause when we got up this morning he had ate almost the entire bowl!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...