tirsdag 24. desember 2013

24. desember

Nå er julaften her og Buddy og Rudolf sin jobb er ferdig for i år. Buddy håper dere har hatt glede av å følge med på påfunnene hans, at han har fått dere til å smile og kanskje til og med til å le. Det beste han vet er nemlig å gjøre andre glade, og det er jo ofte så lite som skal til. Jeg vet at Buddy blir glad om vi tar med oss det inn i hverdagen også, og gjør små hyggelige og overraskende ting for andre selv en helt vanlig torsdag i februar eller mandag i september eller.. du vet hva han mener. Også kommer han tilbake for å inspirere oss mer neste desember.

Hjertelig velkommen til alle nye lesere, responsen på adventskalenderen har vært helt overveldende. Jeg håper at dere vil fortsette å titte innom her hos meg selv om Buddy forlater oss nå, og ønsker dere alle sammen en god og fredelig julefeiring. Ta vare på hverandre! Jeg tar en liten juleferie, men er tilbake rett over nyttår, og kommer nok til å oppdatere litt på instagram (@omgdeterlina) i mellomtida.

Lina 

English recap
It's Christmas Eve and Buddy and Rudolf have finished their work for now. Buddy hopes his pranks has managed to bring a smile to your faces, and maybe even made you laugh, cause he loves to spread joy wherever he goes. Most of the time it takes very little to brighten someones day, so Buddy hopes we can take a leaf out of his book and maybe be a little nicer than we have to be, or maybe do something a little surprising even though it's a totally ordinary thursday in february or monday in september or.. you know what he means. And then he will be back to help inspire us next december.

Welcome to all my new readers, I am overwhelmed by how many who have wanted to follow my elf on the shelf-countdown to christmas. I hope you will want to continue reading even though Buddy is leaving for now and I wish you all a happy and peaceful celebration. Take care of each other! I will take a little break from blogging now, but will be back after the holidays, and meanwhile you can find me on instagram (@omgdeterlina).

10 kommentarer:

  1. Herlig, herlig og supergod jul til deg;) Ha en flott feiring i dag klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, den har vært strålende! Jeg regner med dere koser dere med det flotte dukkehuset! Ble nesten litt misunnelig her ;)

      Slett
  2. Det har vært en fryd å følge Buddy gjennom adventstiden. Det har vært latter og ettertanke, og det er ikke fritt for at man kjenner seg litt igjen...
    Ha en fin julekveld,- regner med vi sees snart♥
    tanteA

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre tante! Håpe dåkker har hatt fine romjulsdaga og e klar for et nytt år! :)
      Klem

      Slett
  3. Godt nytt år, Lina! :)
    Jeg ønsker deg alt godt for 2014.

    Takk for skjønne og morsomme bilder i adventstiden.. Du er så søt og kreativ! :)
    Jeg håper at vi sees snart igjen . .

    Klem fra Heidi

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Heidi, og i lige måde! Veldig hyggelig at du har likt å følge adventskalenderen, nå er jeg tilbake fra en deilig juleferie og klar for nye utfordringer! :)
      Lina

      Slett
  4. Godt Nytt år søte!

    Takk for all fine kommentarer inne hos meg, du er god. Dessverre får jeg ikke kommentert tilbake så ofte som jeg ønsker, men jeg er i alle fall her nå *blunkesmil*

    Ønsker deg en finfin start på uken!
    Her blir det en hektisk uke, da jeg er på jobbreise med konsern og er ikke hjemme igjen før fredag *hyl* - lenge for en som er så hjemmekjær som meg.

    klem og smil ♥
    maia

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh det var mange dager å sove borte på ja! Hadde ikke likt det jeg heller, men håper du har fine dager på jobbtur selv om du savner hjemme ;) Det er så hyggelig når du er inne og kommenterer, det setter jeg stor pris på, du er virkelig flink til å få meg til å føle at det jeg skriver er for noen, og det setter jeg stor pris på!
      Klem

      Slett
  5. Hei igjen, bare titter innom for å ønske deg godt nyttår ;) håper du har kost deg skikkelig i ferien.
    Og håper du nyter hverdagen igjen også:)
    Klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nyttår til deg også! Jeg har hatt en strålende ferie, og syns det er litt trått å komme i gang med hverdagssysler igjen, men det går seg nok til :)
      Klem

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...