søndag 1. desember 2013

Nå også på facebook!

Nå er det lettere for de av dere som ikke bruker nettabonnement-tjenester (eller bare syns disse er litt styrete) å følge bloggen min. Ved å like siden min på facebook kan du holde deg oppdatert på innleggene mine, og det er jo kanskje ekstra stas med adventskalenderen som kommer hver dag frem mot julaften! Du finner siden ved å klikke på bildet over eller i sidemenyen. Med Ninette Karlsens ord: Vi sjees på face, blunkesmilefjæs kyssemunnsmilefjæs tusentakkskalduhasmilefjæs!

Lina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...