søndag 26. januar 2014

Lag det sjæl - på bordet // DIY - on the table

Vil du lage lysestaken finner du fremgangsmåten her, vil du lage ditt eget stempel for å dekorere med kan du se hvordan man gjør det her og vil du, som meg, lage de fine glassene trykker du her.

Det er litt stille på bloggen for tida, men det er bare fordi jeg driver med en masse diy-prosjekter som jeg gjerne vil fotografere og vise til dere bare jeg rekker dagslyset. De av dere som følger meg på instagram har allerede fått sett (et dårlig belyst) bilde av lysestaken jeg har laga meg. Jeg ble superfornøyd og gleder meg til å få tatt et ordentlig fint bilde av den, så dere kan få se den i all sin prakt, også skal jeg fortelle dere hvordan jeg gjorde det. I tillegg driver jeg å pusser opp et gammelt dukkehus til ei lita tulle jeg har blitt "tante" til, det skal jeg også dele med dere snart. Dessuten var jeg på gave og interiørmessa på Lillestrøm i går, så det kan jo være det dukker opp noen bilder derfra også. Som om ikke det var nok har jeg bikket utrolige 50 000 (!) sidevisninger her på bloggen min, så jeg driver og funderer på hvordan jeg skal gjøre litt stas på dere som er innom og leser. Bra ting i vente altså! Håper søndagen er lat og langsom, sånn som søndager skal være.

Lina

English recap
Every sunday I share my favorite DIYs that I've found during my many hours spent on the internet. This week I've chosen this lovely candle holdera cool way to personalize all kind of fabric things and these supercool eames inspired etched glasses.

2 kommentarer:

  1. Akkurat sånn lysstake har jeg å lyst på! ;) Takk for noen flotte tips altså ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig å kunne være til inspirasjon Carina! Nå framover kommer det endelig noen innlegg med diy-er jeg har laga selv også etter mange uker med dårlige lysforhold :)

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...