søndag 16. februar 2014

Gyldig fravær

I dag skulle jeg egentlig laga et diy-innlegg til dere, men etter en litt lang uke med mye innhold vil jeg heller kose meg med å lese blogger i stedet for å skrive selv. Og ikke minst bruke litt tid på å svare på alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen. Så i dag blir jeg her under pleddet. Kommer sterkere tilbake når batteriene er lada. Håper dere har en fin søndag, og gjør ting dere liker. Husk at jeg har en giveaway hvor du kan vinne ferm living-kopien min, tøfler laga med kjærlighet og små stjerner i betong. Det er fortsatt store vinnersjangser, så bli med da vel!

Lina

4 kommentarer:

  1. Noen ganger må man bare ta en timeout :)

    Kos deg med det du liker!

    Det var så kos at du tok turen helt ut til meg :) Du er underbar!
    klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Du altså, det er jo jeg som skal takke for at jeg fikk komme og kose meg med god mat og godt selskap :) Jeg har kosa meg masse (og lært meg å sy!) Så på insta at det ble en sein dag for deg på jobb, men jeg håper du har kommet deg hjem og i sofaen!
      Stor klem

      Slett
  2. Det er deilig med en liten pause og et pust i bakken av og til :) Er alt for dårlig til å ta meg tid til slikt egentlig.. hehe. Kos deg med blogglesingen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kjenner meg igjen i det, er nok ikke så flink selv, men øver på det :) Kosa meg masse, takk for at du tok deg tid til å skrive litt til meg :)

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...