mandag 24. februar 2014

String-hylle med nytt liv

String pocket Nihan Toprak style
Jeg har ønska meg ei lita string-hylle i mange år. Designet er enkelt og tidløst, lett og luftig, og passe nostalgisk. En fin liten utstillingsplass for ting du vil vise fram. Men så ble det så mange av dem, også bruker vi dem akkurat likt. Det ble liksom litt gjesp for min del, så interessen min forsvant. Men nå har Lotta Agaton, strings set designer og foreleser ved Beckmans college of design, bedt sine elever style hver sin stringhylle. Her er 22 ulike hyller, noe for en hver smak og, heldigvis for meg, også noe som er annerledes.

Kos deg med bildene og god mandag!

Lina

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. I know, right?! Jeg likte også den hvor noe av hylla rett og slett hadde fått strikketrekk. Man får pluss for å tenke litt utenfor boksen på styling hos meg!

      Slett
  2. Noen av de var jo helt fantastiske! Likte den med en blekksprut på... Men bet meg merke i at flere hadde brukt den Hay-hånda...
    Uansett, gøy å se hvordan noe som i utgangspunktet var helt likt, kan bli så forskjellig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er klart at flere bruker de samme tingene der også, men jeg syns det var noen som stakk seg litt ut, og det likte jeg :)

      Slett
  3. Wow! Dette var vilt og utrolig kult bilde ;-)
    Håper onsdagen din har vært fin og god kveld!
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant? Det er ikke mitt bilde altså, det er hentet fra strings eget. Jeg hadde en hyggelig onsdag med besøk av nevøen min og koselige venninner på bloggtreff så her var det ingenting å klage på :) Håper du har fine dager :)
      Klem

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...