søndag 2. mars 2014

Lag det sjæl - skyer // DIY - clouds




























Det holder på å bli ny overskya-rekord her på Østlandet, så mange av dere som leser er kanksje lei av skyene og gråværet? Jeg tenker som så at været får vi ikke gjort så mye med, så da prøver jeg heller å gjøre det beste ut av det. Og skyene har jo unektelig fin fasong så denne søndagen vil jeg dele en drøss med sky-prosjekter du kan kose deg med inne, enten det nå er grått eller blått på himmelen hos deg. Instruksjonen til den skjønne bokkassen finner du her, en uro med skyer finner du her. Luftballongene fant jeg dessverre ikke opprinnelsen til, men valgte likevel å illustrere med dem fordi de er så fine, og med litt prøving og feiling bør vel de gå greit å få til de også? Den søte dørmatta er superenkel, og framgangsmåten ligger her. I tillegg vil jeg tipse generelt om Hilde med den fine bloggen Flat 3/6 og henes nydelige skypute som ikke er med i collagen, men bilder finnes inne på hennes blogg. Hittil i denne serien har jeg ikke tipset om noen norske diys, og det er rett og slett fordi jeg prøver å finne fram til ting som dere ikke har sett hundre ganger før. Hildes blogg er imidlertid en ganske ny oppdagelse for meg, og puta hennes passa fint inn i temaet mitt for denne ukens tips. Hvis du som leser lager ting du mener jeg bør tipse om må du gjerne sende meg en mail eller legg igjen en kommentar, jeg liker veldig godt å oppdage nye blogger! God søndag!

Lina

English recap
For this weeks diy roundup I've chosen a cloud theme. If you want to make a super cute cloud shaped book case you'll find the instructions here, the cloud mobile here and the door mat here. Also (not featured with photo) you can sew your own pillow shaped like a cloud following these instructions. Happy making!

7 kommentarer:

  1. Den skybokhylla likte eg...har i d siste tenkt at storesøster i huset sko hatt se ein bok-kasse,men denne var jo kjempe søt :)
    Ha ein fin.søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant? Jeg ville elska denne hvis jeg var barn, men tror jammen jeg kan komme til å elske den som voksen også! Foreløpig er det en del hobbyprosjekter som står på vent fram til huset er ferdig, men denne er høyt på ønskelista! Vis meg gjerne hvis du lager den :)

      Slett
  2. Fint perspektiv på uvær :)
    Kjempemange fine tips. Og elsker blåtonene i bildene.
    Skal sjekke ut bloggen du tipsa om. Er og veldig glad i tips om nye blogger.
    Ønsker deg en fin søndagskveld og ei god uke.

    Klem
    Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det må man jo nesten ha, for været er det så lite å få gjort med. Heldigvis ser det ut til at vi får igjen litt av den etterlengta sola her på østlandet nå :) Beklager at jeg er så sent ute med å svare, men noen ganger flyr tida fortere enn andre. Håper du nyter sol og vårtegn der du er! Klem, L

      Slett
  3. Elsker tipsene! Så mye fint! Tusen takk :-) Her er det grått og trist, men det gjør virkelig ingenting så lenge vi slipper snø og slaps. I går lava det ned med snø, men heldigvis ble det varmere og i dag er alt borte. Satser på at det var siste krampetrekning og at det nå går mot VÅR! Trenger sol og varme ;-) Håper du får en flott dag, Lina. Klem fra Monica.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du liker dem! Jeg bruker faktisk enormt mye tid på disse innleggene så da er det godt med gode tilbakemeldinger sånn at jeg vet det er verdt jobben ;) Beklager at jeg er så seint ute med å svare, men jeg henger litt etter både på det og lesing akkurat nå dessverre, men etter både ferie og sykdom så blir det litt sånn. Formen tar seg heldigvis opp og da skal jeg få tatt igjen det tapte. Håper sola skinner hos deg også, det gjør den i hvert fall i Oslo, og jeg nyter lyset som strekker seg langt inn i leiligheta! Klem, L

      Slett
  4. Oi, takk for link til bloggen min! Utrolig dårlig at jeg ikke har oppdaget dette til nå! Har vært lite blogging på meg i det siste med Korea turen, så må sjerpe meg litt! haha

    Og kule diyer du har funnet! Disse innleggene er kjempe inspirerende!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...