søndag 16. mars 2014

Lag det sjæl - diamanter // DIY - diamonds



























Det tar på med ferie, så denne uka har jeg stort sett brukt på å prøve å kvitte meg med en lei forkjølelse. Jeg håper ikke dere føler dere alt for tilsidesatt? Som plaster på såret kan jeg avsløre at jeg allerede har planlagt en ny giveaway som dere kan glede dere til! Premien er fra en superflink illustratør, mer sier jeg ikke nå, men jeg gleder meg til å dele den med dere. I mellomtida kan dere lage et diamantsmykke i lær, fine papirdiamanter eller pynte opp vårens nye tøysko. Håper dere nyter søndagskvelden, det gjør i hvert fall jeg.

Lina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...