onsdag 16. april 2014

Påskeegg DIY // Easy easter egg DIY

Egentlig liker jeg dem litt som de er, de litt kitschy eggene vi husker fra vi var små. Jeg er nemlig veldig svak for alt med et snev av nostalgi. Men i år var jeg klar for noe nytt, så jeg malte de gamle eggene med malingsrester vi hadde stående i kjelleren. De ble ganske fine disse også syns jeg! Vi nyter påsken i byen og gleder oss over å ha noen fridager sammen med tv-serier i lange baner. Hvordan feirer dere?

Lina

English recap
I painted my old easter eggs to give them a cleaner and more modern look. I think it worked out quite nicely. Happy holidays!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...