søndag 6. april 2014

Lag det sjæl - påskepynt // DIY - easter decorations





























Vi har egentlig ingen tradisjon for å feire påsken i vår familie. Jeg har jo malt noen egg innimellom, og vi så selvfølgelig på påskekrim på tv, men ut over det har det vært lite feiring. Dessuten er jeg ingen stor fan av fargen gul, så her hos oss er det litt labert på pyntefronten for akkurat denne høytiden. Og det er nå egentlig helt greit, for i motsetning til mange andre interiørinteresserte er jeg ikke så glad i å drive å flytte og bytte på ting. Jeg liker å bruke litt tid på å plassere tingene våre, men når jeg syns det fungerer så vil jeg gjerne fortsette å ha det sånn. Hvis jeg likevel skulle få ånden over meg til uka så er det noen av disse eggene jeg kommer til å lage! Har du kasta deg på ombre-moten finner du framgangsmåten for de eggene her, har du lyst til å lage de glamorøse gullpynta eggene finner du de her, eller hvis du heller vil lage noen litt mer dempede, urbane egg i betong finner du framgangsmåten her.

I påskeuka får vi besøk av nevøene våre og leker med tanken om å la dem være med og lage en slags påskekyllingpinjata i stedet for det tradisjonelle påskeegget, så hvis noen av dere sitter på bra tips og triks må dere si i fra! Og en påskekyllingpinjata må vel på en måte gjelde som påskepynt eller? Hvordan pynter dere hjemme?

Lina

English recap
These are my favorite ideas for easter egg decorating. If you wanna make the ombre ones you can find the diy here, the glamorous golden ones here, and the more raw, industrial looking cement ones  here.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...