tirsdag 1. april 2014

Vi har en vinner!

Først må jeg si at det er så hyggelig at det var så mange som ville delta i konkurransen om å vinne Julie sine illustrasjoner. De av dere som ikke hadde vinnerlykken med dere fikk forhåpentligvis igjen på skatten og kan kanskje handle dere et trykk eller to på egenhånd! Så må jeg få gratulere vinneren: Marte med bloggen Jeg pusler i hverdagen. Send meg adressen din på mail så skal jeg sende deg gaven. HURRA!

Jeg er så glad for at dere kikker innom her på bloggen min selv om det er litt labert med aktivitet for tiden. Vi har støtt på en del utfordringer med husbyggeprosjektet selv om det bare står i startgropa, og det tar en hel del krefter. Jeg skal skrive mer om det i et eget innlegg, men kort fortalt handler det om at kommunen ennå ikke har villet gi oss igangsettelsestillatelse, samtidig som vi har det travelt med å selge leilighet før blokka vår skal pusses opp utvendig. Mer om det senere i uka.

Lina

2 kommentarer:

  1. Jippi! så hyggelig en overraskelse dette var! har sendt deg mail :)
    Ha en s u p e r kveld og fin mandag i morgen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå er jeg spent: kom pakken fram hel og fin?

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...