lørdag 7. juni 2014

Uterom

Når kveldssola fortsatt varmer og plantene trives, da er det deilig å kunne sitte her en liten time eller to før leggetid. Tenk å ha en sånn grønn oase helt for seg selv midt i hovedstaden; vi er jammen heldige!



Våren i år har vært helt fantastisk, og nå er sommeren straks her. Jeg har ennå ikke bada i år, men badedrakten henger klar, så bare ring meg når du skal på stranda, jeg er med! Denne månedens utfordring hos NIB er i samarbeid med finn.no og deres nysatsing En slags butikk. De vil gjerne se våre uterom, og som vanlig har det kommet inn masse fin inspirasjon til hvordan vi kan ha det ute, så trykk på lenken for å ta en titt.

Lina

4 kommentarer:

  1. Først: takk for hyggelig kommentar! Sånne kommentarer varmer. Håper du føler deg bedre, og at du får nytt sommeren!
    Så: bordet på innlegget under ble kjempefint, så smart med gummimaling! Og så syns jeg den skjenker med barskapet i tv-rommet er supersmart og stilig.
    Tilslutt: badetur blir det nok på meg snart, i morgen går turen til Kreta og jobben jeg trives aller best med! Det blir nok 7 harde uker, men også syv gøyale uker. Så får vi se hva som skjer med bloggen til høsten. God sommer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh det høres ikke feil ut med sju ukers jobb på Kreta! Kan jeg spørre hva du jobber med? Tusen takk for fine ord, og unnskyld for at jeg er så sein med å svare for tida, jeg rekker ikke helt over alt. Ønsker deg en god sommer og velkommen tilbake i bloggverden til høsten!

      Slett
  2. HI i love your blog , you have a new follower from Chile
    Angelica

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much for your kind words, I am thrilled that you like what I write! I'm sorry it has taken me so long to answer but I've been super busy. I'll try to respond faster in the future. You are my first comment in English, and I really appreciate you taking the time to write to me, cause it inspires me to continue writing my short captions in English. I hope you have a great weekend! Lina

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...