søndag 26. oktober 2014

På ønskelista

I fjor på denne tida hadde jeg ønskelista full. Vi hadde hatt shoppestopp i nesten et halvt år og jeg hadde skrevet ned mange ting jeg ønska meg til både jul og bursdag, så når folk spurte var det lett å svare. I år merker jeg at det er få eller ingenting jeg hverken trenger eller har lyst på, så jeg har bestemt meg for å gjeninnføre shoppestoppen. Noen ting har jeg imidlertid kommet på, etter en stund i tenkeboksen.




Vi har begynt å samle på Skaugum Urban black så jeg ønsker meg deler til det. Og kanskje nye salt- og pepperkverner fra Hay hadde gjort seg? Eller et av kaleidobrettene. Vaser trenger jeg faktisk, for jeg eier bare to, og dere som leste det forrige innlegget vet at den ene av de kanskje må flytte ut snart. Denne fra Muuto er fin, også vil jeg alltid være svak for Alvar Altos vase for Iittala. Den i sjøgrønn selvfølgelig. Visste dere at han har hentet inspirasjon fra skjørtet på samekoftene? Pledd kan man aldri få nok av og jeg elsker alt ull, men er veldig sær på hvordan den skal være så jeg har ikke turt å kjøpe pleddet uten å ha tatt på det. Men da jeg var hos Keiserens nye trær i Trondheim tidligere i år kjente jeg på det, og det er like mykt som det er fint. Også er jeg svak for oppbevaringsboksene fra lego. Jeg har to fra før, men de er så gamle at det var fra den tida de bare fantes i svart, hvit og primærfarger så en i denne deilige blåfargen hadde blitt den perfekte prikken over i-en. De selges på lekebutikker rundt om, men jeg vet at Elin på Alle tiders hjem fortsatt har noen igjen av disse før hun skal slutte å selge dem. I tillegg ønsker jeg meg veldig en svart Nerd chair fra Muuto, stativ til kameraet mitt så jeg kan øve mer på å ta bilder også en kråkebolle eller sukkertøyskål fra Ment selvfølgelig. De på Fåberg vet dere.

Hvordan er det for dere; lett eller vanskelig å komme på ønsker?

Lina

English recap
I have a birthday coming up in a few weeks and these are some of my wishes. Last year it was so easy to come up with wishes because we had a strict no shopping agreement that started in May. This year I am ashamed to say it was hard to think of things to put on my wish list. I think we need to do a little less shopping for ourselves in the year to come.

2 kommentarer:

  1. que linda seleccion de elemntos amiga querida !!que tengas un optimo comienzo de semana
    besos

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...