onsdag 10. desember 2014

10. desember // December 10th

Å se Nøtteknekkeren er en av mine absolutte favoritter nå før jul, og det ser ut til at Buddy har fått med seg at jeg ikke får sett den i år. Han utgjør en vakker sukkerfe, det må jeg si!

//

Seeing The Nutcracker is a Christmas tradition of mine, and I've been sad I don't get to see it this year. Looks like Buddy picked up on that and did his part to cheer me up about it. And I must say, he does make quite the beautiful Sugar plum fairy!

Lina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...