lørdag 13. desember 2014

13. desember // December 13th

Buddy har visst litt dårlig samvittighet for det der med cellofanposene og har lagd opp litt av favoritten min pikekyss, eller nissekyss som han kaller dem. Han er nå søt da! Og veldig stas at han har fått med seg at jeg ikke liker lussekatter.

//

Buddy is obviously feeling a bit guilty for playing with the bags I was gonna pack my meringue tops in cause when I got up this morning I found he had made a whole bunch of them. Of course he calls them elf kisses the little cutie!

Lina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...