tirsdag 2. desember 2014

2. desember // December 2nd

Buddy og jeg har visst samme julefilmsmak, og etter min mening blir det ikke jul uten julefilmer. Hvert år sparer jeg alt som er julete helt til desember, og deretter er det bonanza. Perfekt! Men jeg kan ikke huske å ha sagt ja til å legge mobilen min midt i "snøen" der. Vi må nok ta en prat om hvor grensene går, han der Buddy og jeg.. Forresten ser det jammen ut som at Buddy har fått til litt snø her i Oslo også, det lyser virkelig opp en mørk morgen for meg!

//

Buddy and I apparently share the same taste in Christmas movies, and in my opinion they are essential in preparing for Christmas. But I can't recall saying yes to having my phone lying there in the "snow" like that. We'd better have a chat about boundaries that Buddy and I..

Lina

3 kommentarer:

  1. Ahh! Elf! Den sparer vi helt til julaften. Liker at han har fått med seg et par kamerater og litt popcorn også!

    Fotobøkene mine har jeg laget gjennom Blurb. Liker veldig godt kvaliteten og layouten (og at alle passer så godt sammen i hylla mi hehe), men det er ikke akkurat det billigste alternativet. Var veldig greit å bestille når jeg bodde i Glasgow, men nå i Norge så må jeg betale toll på det, så du kan jo tenke deg selv. Har planer om å lage et par fotobøker som gaver til jul, så kanskje god mulighet til å prøve noe nytt?

    PS. Jeg vil også ha snø!! Få han Buddy'n din til å fikse litt snø på vestlandet også!

    SvarSlett
  2. Hola amiga querida ! Que bonita imagen ,, con las casitas,, arbolitos y ese duende ,,yo deseo que tengas un buen comienzo de semana
    Cariños

    SvarSlett
  3. Kjør på Buddy! Ikke tenk på Lina! Hun tilgir deg nok nesten alt☺ Bare spar litt popcorn til henne så går det nok bra♥
    -tanteA-

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord til meg, jeg setter stor pris på alle som leser det jeg skriver. Jeg prøver å svare alle som kommenterer, men om du lurer på noe og ikke får svar, send meg en mail på omgdeterlina@gmail.com da er du sikret å få svar på spørsmålet ditt.

Klem fra Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...